AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 12 al 16 d’abril)

Aquest hivern a P3 hem assecat peles de mandarines. Aquesta setmana les hem triturat i hem fet farina per gaudir de la seva textura i olor a les safates d’experimentació.

P4 hem fet una sortida pel poble fins al Parc de la Tirolina.

Les nenes i nens de P5B teníem ganes de fer teatre, i vam decidir preparar una representació de Sant Jordi.

Després de setmanes de preparació hem fet la gravació per poder-la compartir amb les nostres famílies i companyes.

Els alumnes de 1r hem anat d’excursió a la Fundació Mona i hem après un munt de coses interessants.

Els nens i nenes de 2n varem disfrutar com mai a l’excursió ben merescuda que vàrem poder realitzar a la Granja Mas Bes de Salitja. Allà vàrem poder conèixer les curiositats d’una granja que fa un munt de generacions que tira endavant. Al drive podeu veure moltes més fotografies on els vostres fills i filles varen poder tocar els animals.

3r seguim investigant sobre le cos humà i anem al Rodajoc.

Els i les alumnes de 4t hem estat elaborant diferents activitats de Gianni Rodari, per la festa de l’expressió del dia de Sant Jordi:

L’alumnat de 5è estem creant contes i històries en diferents formats de cares a compartir-les amb altres grups el dia de Sant Jordi:

Els grups de 6è estem gravant l’obra de teatre de Sant Jordi utilitzant la tècnica de Chroma:

1. Dolors

És impressionant el que poden aprendre les criatures comunicant-se entre si.
    I si, a més, estan orientades, guiades, estimulades, provocades, ajudades per adults que “en saben un niu”, els resultats són tan espectaculars com els que (només…) podem veure a través de les imatges que pengeu.
    MOLTES GRÀCIES!