AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (de l’8 al 12 de febrer)

Els PETITS de l’escola aquesta setmana hem gaudit i ens hem divertit molt venint disfressats amb complements i pentinats divertits.

I divendres per la tarda hem rebut una visita molt especial i esperada per totes!

2n Ens ho hem passat pipa ballant ben disfressats tal com ens havia demanat el Rei Carnestoltes a principi de setmana.

3r Aquesta setmana, tal com ha dit el Rei Carnestoltes, divendres hem anat a l’escola amb pijama, mitjons diferents i pentinats divertits. Hem ballat i hem fet manualitats per acabar de decorar la disfressa. Ens ho hem passat molt bé!

“MISTERI A LA BIBLIOTECA JULIÀ CUTILLER” A 4t aquesta setmana hem fet d’investigadores a la biblioteca, hem resolt misteris, enigmes i, fins i tot, ens hem fet el carnet de l’agència d’investigació. Ara ja som uns grans detectius! Ens ho hem passat molt bé!

A 5è seguim treballant les sumes de fraccions amb material divers:
També hem descobert com són els ous d’emú, hem fet hipòtesis de com deuen ser per dins i l’hem obert per comprovar-ho:

Aquesta setmana A 6è hem fet divisions amb material manipulatiu. Hem entès què vol dir dividir i quan apliquem les divisions en els problemes de la vida real: