Venda de llibres 20/21 + Quota Reutilització + Quota AMPA

LA PLATAFORMA JA S’HA TANCAT. JA NO ES PODEN COMPRAR ELS LLIBRES DE TEXT

VENDA DE LLIBRES 20/21 + QUOTA REUTILITZACIÓ + QUOTA AMPA

Com ja us havíem anunciat, aquest any, de manera excepcional i tenint en compte la situació que ens envolta degut la pandèmia de la COVID-19, la venda de llibres es farà a través d’una plataforma online. D’aquesta manera protegirem la salut dels treballadors/es i membres de l’AMPA portant a terme una correcta gestió de la pandèmia en quant a mesures de prevenció i higiene es refereix.

ES RECOMANA ENTRAR A LA PLATAFORMA WEB AMB ORDINADOR O TABLET. Amb el mòbil es veu molt petit i quan has de clicar per acceptar el tractament de dades personals, haureu de clicar enrera en el botò del mòbil, no del navegador.

En aquesta plataforma haureu d’entrar amb el codi que us direm a continuació i podreu fer 3 coses:

– Pagament dels llibres de text, quadernets i agenda per al curs 2020/2021.

– Pagament de la quota de reutilització (de 3r a 6è).

– Pagament de la Quota de l’AMPA (recordeu que només és un pagament per familia).

Hem obert un 3r termini per fer les comandes fins al diumenge 13 de setembre. El pagament es farà via targeta de crèdit. En aquest tercer termini, els llibres es repartiran als vostres fills i filles a l’escola durant la setmana del 28 de setembre.

Passos a seguir per fer la compra:

Entreu a aquesta adreça web http://www.colegios.serviciouniversidad.com/librerias/

Hi ha 2 codis per entrar a comprar els llibres:

Si voleu ser socis de l’AMPA heu de clicar aquest codi de centre:

JOSEPPLASOCI

Quan us feu socis de l’AMPA, tindreu un 12% de descompte en el preu dels llibres, també tindreu un descompte de 10€ en la quota de reutilització i descompte en el preu de l’agenda. Descompte en les activitats extraescolar i en les acollides. A més, amb el carnet de l’AMPA obtindreu descomptes en moltes botigues del poble durant tot el curs.

Si NO voleu ser socis de l’AMPA heu de clicar aquest codi de centre:

JOSEPPLANOSOCI

Si no sou socis, NO OBTINDREU CAP DELS DESCOMPTES ANTERIORS.