Història

L’Escola Josep Pla va néixer el 1986 en el barri de la Solana, fruit d’una necessitat demogràfica.

Durant el període que van durar les obres, hi va haver un gran nombre d’alumnes que van estar escolaritzats de manera provisional, primer, en l’edifici que hi havia al costat del cuartel de la Guardia Civil antic (actualment aquest edifici és un magatzem de la brigada de treball de l’Ajuntament) i després a les escoles velles.

La inauguració de  l’Escola Josep Pla va coincidir amb una època de molta natalitat i va començar acollint tres línies.

Fruit del pas del temps l’escola s’ha anat transformant, i un dels canvis més pronunciats ha estat la construcció del poliesportiu municipal (abans era una pista descoberta).

escolavella1Escoles Velles.
escolavella2Primer edifici en el que es van ubicar els  alumnes que posteriorment anirien a l’Escola Josep Pla.