Material escolar i llibres

Des del 2008 l’escola porta a terme el projecte de reutilització de llibres de text que s’inicia a 3r de Primària amb dos tipus de quotes, la d’incorporació i la de continuïtat.

Des del curs passat aquestes quotes han començat a variar degut a que l’escola ha començat a implementar el Projecte Entusiasmat de matemàtiques de manera progressiva. Enguany, l’afectació d’aquesta quota és a 4t, 5è i 6è que són els cursos que tenen el llibre de matemàtiques de l’Editorial TEKMAN que es compra a part i no forma part del paquet de llibres de reutilització.

Per tant, les quotes són les següents:

Alumnes de 3r paguen 42€ pels socis de l’AFA i de 52€ pels no socis perquè entren per primera vegada dins del projecte de Reutilització. (Quota d’incorporació)

Alumnes de 4t, 5è i 6è paguen 15€ pels socis de l’AFA i 25€ pels no socis de l’AFA. Paguen una mica menys perquè com tenen el llibre de Matemàtiques de TEKMAN que han de comprar a l’escola, se’ls descompta un llibre de la quota de Reutilització. (Quota de manteniment)

Tanmateix, els alumnes nouvinguts que entren al projecte, paguen una quota de 50€ pels socis de l’AFA i 60€ pels no socis.

L’escola cedeix aquests llibres per aquest curs escolar i a final de curs les famílies els tornen.

Els llibres cedits no es poden fer malbé, no es poden guixar i subratllar ja que al següent curs  serviran per a altres alumnes. Aquest projecte hi participa el 100% dels alumnes.

Pel que fa al material escolar, les famílies fan un únic pagament  en el qual hi entra tot el material que puguin necessitar els alumnes pel dia a dia i les sortides pedagògiques que fem cada trimestre.

Ja portem un parell de cursos oferint el servei d’una plataforma online per la compra tant de llibres i quadernets, com la quota de l’AFA, la quota de Reutilització, l’agenda i els llibres de l’Editorial TEKMAN (aquesta editorial només ven directament a les escoles). Per fer la comanda, us deixem els enllaços a la web i a un tutorial per fer-ho.

De totes maneres, us deixem aquí sota el llistat de llibres del curs 2023-2024

Llistat de Llibres

Pel que fa a la resta, les famílies d’Infantil paguen 170€ en material escolar, les sortides pedagògiques i les dues sortides al teatre Nuria Espert. En canvi, els alumnes de 1r i 2n fan un pagament de 160€ i els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è de 150€. Val a dir a que hi entra tot el material escolar: llibretes, estoig, llapis, goma, colors, retoladors, tot el material per plàstica, totes les fotocòpies del curs, etc.