Material escolar i llibres

Des del 2008 l’escola porta a terme el projecte de reutilització de llibres de text que s’inicia a 3r de Primària amb dos tipus de quotes, la d’incorporació i la de continuitat.

Des del curs passat aquestes quotes han començat a variar degut a que l’escola ha començat a implementar el Projecte Entusiasmat de matemàtiques de manera progressiva. Enguany, l’afectació d’aquesta quota és a 3r, 4t i 5è que són els cursos que tenen el llibre de matemàtiques de l’Editorial TEKMAN que es compra a part i no forma part del paquet de llibres de reutilització.

Per tant, les quotes són les següents:

Alumnes de 3r paguen 42€ pels socis de l’AFA i de 52€ pels no socis perquè entren per primera vegada dins del projecte de Reutilització. (Quota d’incorporació)

Alumnes de 4t i 5è paguen 15€ pels socis de l’AFA i 25€ pels no socis de l’AFA. Paguen una mica menys perquè com tenen el llibre de Matemàtiques de TEKMAN que han de comprar a l’escola, se’ls descompta un llibre de la quota de Reutilització. (Quota de manteniment)

Alumnes de 6è paguen 18€ (socis de l’AMPA) i 28€ (no socis de l’AFA). (Quota de manteniment)

Tanmateix, els alumnes nouvinguts que entren al projecte, paguen una quota de 50€ pels socis de l’AFA i 60€ pels no socis.

L’escola cedeix aquests llibres per aquest curs escolar i a final de curs les famílies els tornen.

Els llibres cedits no es poden fer malbé, no es poden guixar i subratllar ja que al següent curs  serviran per a altres alumnes. Aquest projecte hi participa el 100% dels alumnes.

Pel que fa al material escolar, les famílies fan un únic pagament  en el qual hi entra tot el material que puguin necessitar els alumnes pel dia a dia,  les sortides i les entrades al teatre de Sant Andreu de la Barca.

Aquest curs 2020-2021, degut a les mesures preses per la prevenció del COVID19, tant els llibres i quadernets, com la quota de l’AFA, la quota de Reutilització, l’agenda i els llibres de l’Editorial TEKMAN es compren a partir d’una PLATAFORMA WEB. Per fer la comanda, entreu a:

Si us voleu fer socis de l’AFA i obtindreu descomptes, entreu amb el codi de centre:

JOSEPPLASOCI

Si no us voleu fer socis de l’AFA i no obtindreu descomptes, entreu amb el codi de centre: JOSEPPLANOSOCI

De totes maneres, us deixem aquí sota el llistat de llibres del curs 2020-2021

Llistat de Llibres

Pel que fa a la resta, les famílies d’Infantil paguen 160€ en material escolar, les sortides pedagògiques i les dues sortides al teatre Nuria Espert. En canvi, els alumnes de Cicle Inicial fan un pagament de 150€ i els alumnes de Cicle Mitjà i Superior de 140€. Val a dir a que hi entra tot el material escolar: llibretes, estoig, llapis, goma, colors, retoladors, tot el material per plàstica, totes les fotocòpies del curs, etc.