Material escolar i llibres

La nostra escola, des de fa anys realitza la Reutilització de Llibres de text. La Reutilització consisteix en que l’escola té tots els llibres de text i, les famílies, paguen una quota única de 28€ (no socis de l’AMPA) i 18€ (socis de l’AMPA). Com els alumnes de 3r entren per primera vegada dins del projecte de Reutilització, la seva quota és de 42€ pels socis de l’AMPA i de 52€ pels no socis. Tanmateix, els alumnes nouvinguts que entren al projecte, paguen una quota de 50€ pels socis de l’AMPA i 60€ pels no socis.
L’escola cedeix aquests llibres per aquest curs escolar i a final de curs les famílies els tornen.

Els llibres cedits no es poden fer malbé, no es poden guixar i subratllar ja que al següent curs  serviran per a altres alumnes. Aquest projecte té un altíssim índex de participació.

Pel que fa al material escolar, les famílies fan un únic pagament  en el qual hi entra tot el material que puguin necessitar els alumnes pel dia a dia,  les sortides i les entrades al teatre de Sant Andreu de la Barca.

El llistat de llibres per aquest curs 2018-2019 són:

Llistat de Llibres