Objectius

A partir de tota la informació que s’ha rebut de la diagnosi, decidirem els diferents objectius a treballar en tots els àmbits digitals de l’escola.

Volem un centre on es treballi l’àmbit digital a totes les àrees del currículum. Volem que la nostra comunitat educativa sigui digitalment competent i per aquet motiu hem redactat els següents objectius (el redactat pot veure’s modificat en breu):

1.- Fomentar entre el claustre i l’alumnat l’ús de les eines digitals que té el centre.

2.- Crear i incorporar la nova documentació per actualitzar l’Estratègia Digital de Centre.

3.- Afavorir la inclusió digital de tota la comunitat educativa per garantir equitat i igualtat d’oportunitats.

4.- Impulsar la competència digital de tot l’alumnat per garantir l’èxit educatiu.

De tots els punts forts i febles que s’ha recollit a la diagnosi (més de 80 punts) s’ha fet un estudi i la Comissió Digital ha reduït al màxim quedant en aquests 4 objectius.

Relatiu a aquests objectius hi ha unes actuacions que realitzarem per aconseguir els objectius. Aquí els us deixem:

Objectius EDC Escola Josep Pla de Escola Josep Pla