Inici de curs 2020-2021

inici curs 20-21

Benvolguts nens i nenes,

Ja tenim ben a prop el moment de trobar-nos a l’escola, a l’aula amb els/les vostres mestres i també amb els vostres companys i companyes.

Enguany tot serà una miqueta diferent però amb l’esforç de tothom ens en sortirem. Ho fareu molt bé!

Tots i totes les mestres de l’escola han treballat moltíssim per tal d’acollir-vos amb el millor dels escenaris i tenen moltes ganes de començar a compartir aventures amb tots vosaltres perquè el nostre camí enguany serà això, una aventura!

Esteu preparats per començar a viure-la?

Us esperem demà als alumnes de 4t, 5è i 6è a les 8.40h a les diferents portes de l’escola, als alumnes de 1r, 2n i 3r a les 8.50h i als més petits, als alumnes d’Educació Infantil us donarem la benvinguda a les 9h del matí.

Recordeu portar la declaració responsable i els alumnes de primària (i també recomanat els d’Infantil) no us oblideu la vostra mascareta.

Ens veiem demà!

Una abraçada molt gran