Projecte Pati-Net

A final d’aquest curs hem engegat una altra activitat dins del Programa Escoles Verdes.

El projecte es diu Pati-Net. Consisteix en mantenir el nostre pati ben net i per fer-ho i conscienciar a tots els i les alumnes de l’escola ho farem una “vigilància” per part dels propis alumnes anant en Patinet.

D’aquest joc de paraules, tenim un PATI NET amb els alumnes que van en PATINET.

Tenim un patinet per a cada cicle de Primària en el qual, els alumnes aniran muntats en ells i la seva tasca a més de gaudir de l’hora de l’esbarjo en patinet és conscienciar als seus companys en tirar els papers i briks de l’esmorzar a la brossa corresponent.

En aquest vídeo alguns delegats mediambientals de l’escola expliquen el projecte:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *