Llistat de llibres pel curs 2019-2020

Des del 2008 l’escola porta a terme el projecte de reutilització de llibres de text que s’inicia a 3r de Primària amb dos tipus de quotes, la d’incorporació i la de continuitat.

Des del curs passat aquestes quotes han començat a variar degut a que l’escola ha començat a implementar el Projecte Entusiasmat de matemàtiques de manera progressiva. Enguany, l’afectació d’aquesta quota és a 3r i 4t que són els cursos que tenen el llibre de matemàtiques de l’Editorial TEKMAN que es compra a part i no forma part del paquet de llibres de reutilització.

Per tant, les quotes són les següents:

Alumnes de 3r paguen 42€ pels socis de l’AMPA i de 52€ pels no socis perquè entren per primera vegada dins del projecte de Reutilització. (Quota d’incorporació)

Alumnes de 4t paguen 15€ pels socis de l’AMPA i 25€ pels no socis de l’AMPA. Paguen una mica menys perquè com tenen el llibre de Matemàtiques de TEKMAN que han de comprar a l’escola, se’ls descompta un llibre de la quota de Reutilització. (Quota de manteniment)

Alumnes de 5è i 6è paguen 18€ (socis de l’AMPA) i 28€ (no socis de l’AMPA). (Quota de manteniment)

Tanmateix, els alumnes nouvinguts que entren al projecte, paguen una quota de 50€ pels socis de l’AMPA i 60€ pels no socis.

L’escola cedeix aquests llibres per aquest curs escolar i a final de curs les famílies els tornen.

Els llibres cedits no es poden fer malbé, no es poden guixar i subratllar ja que al següent curs  serviran per a altres alumnes. Aquest projecte hi participa el 100% dels alumnes.

Pel que fa al material escolar, les famílies fan un únic pagament  en el qual hi entra tot el material que puguin necessitar els alumnes pel dia a dia,  les sortides i les entrades al teatre de Sant Andreu de la Barca.

El llistat de llibres per aquest curs 2019-2020 i el preu de cada llibre el teniu en el següent enllaç. En aquest llistat, també estan els preus dels quadernets d’estiu:

Llistat de Llibres