MANUALITAT DE TARDOR

Benvolgudes famílies, els petits mestres hem començat a escollir els llibres de lectura individual per començar la lectura a l’escola. A més a més, hem canviat d’estació de l’any i per treballar la tardor hem dut a terme dues manualitats: el punt de llibre i la targeta de la fulla.

Per fer el punt de llibre, primer vam anar a buscar fulles seques. Després vam explicar la tècnica de l’estampació i amb la pintura la vam realitzar. Ara bé, per fer la targeta de la fulla, vam reutilitzar les mateixes fulles, donant-los més color amb els colors de la tardor. Posteriorment, amb cartolines marrons vam dur a terme la forma final que volíem que tingués el marc de la targeta. Esperem que us agradi tant com a nosaltres.