Intercanvi amb l’escola japonesa- 2n

Jornada de convivència: Des de fa vint-i-VUIT anys que la nostra escola realitza un intercanvi escolar amb l’Escola Japonesa ubicada a Catalunya. Aquella escola va ser creada en el seu moment per als fills dels japonesos residents a Barcelona que volien portar els seus fills a un centre que impartís l’educació en el sistema del seu país d’origen.

Aquest centre educatiu va estar ubicat inicialment al municipi d’Esplugues de Llobregat, moment en que es va iniciar l’intercanvi. Passat uns anys l’escola es va quedar petita i van fer una de nova a Sant Cugat del Vallès.

L’intercanvi cultural és i ha estat enriquidor per a les dues escoles, compartint experiències, vivències i coneixements nous i diferents, tant alumnes i mestres de les dues escoles.

Aquest intercanvi és ja una tradició a la nostra escola des del curs 2010-2011.

Un dia sencer els nens/es de l’escola japonesa ens venen a visitar i passen tot el dia amb els nens/es de 1r, estan a les aules,  van al pati, dinen a l’escola i un altre dia som nosaltres que anem a visitar l’escola japonesa.