CARNAVAL, CARNAVAL…

Amb l’arribada del mes de febrer també arriba a l’escola el tan desitjat CARNAVAL!!! Una setmana de bogeria que va començar amb l’arribada de Sa Majestat la Reina Carnestoltes. Les indicacions que ens va donar eren molt clares: res de deures ni exàmens, més estona de pati, no verdura al menjador… I sobretot complir les consignes durant tota la setmana! Unes consignes molt divertides que feien que anéssim a l’escola d’un sol color, elegants, amb el cap ben original i amb pijama. Una setmana ben divertida! Els infants d’educació infantil van fer una gimcana per trobar les consignes de la Reina Carnestoltes i els nens i les nenes de primària van fer un taller de màscares.

El divendres el dia més esperat, les disfresses!!!! Aquest curs el projecte de l’escola està relacionat amb l’aigua i és per això que vam poder veure, animals marins, granotes, pingüins, mariners, icebergs, superherois de l’aigua,… I amb aquestes disfresses vam sortir al carrer per fer la Rua de l’Isidre Martí! Una rua molt esperada i desitjada per tota la comunitat educativa acompanyada a ritme d’una “Batucada”,  que animava aquesta desfilada de disfresses pels carrers del voltant de l’escola. Tot un èxit!

Cliqueu aquí per veure el vídeo

1. Cristina coll

Felicitats a tot l’equip docent, direcció i famílies per fer possible treure el carnaval de l’escola al carrer! Mil gràcies per l’esforç. Espero que sigui el primer de molts.