Cantània El naufragi

Benvolgudes famílies,

Aquest any l’alumnat de 5è ha viscut una experiència única, ha participat a la 35è Cantània “El Naufragi” composada pel Marc Timón i amb lletres del Jair Domínguez.

El projecte Cantània consisteix en la preparació i interpretació d’una cantata. Aquest curs 23-24, els i les infants de 5è  han participat en aquest projecte que engloba tant a l’alumnat com al professorat ja que consta de diferents fases d’actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat amb el seu alumnat i concerts finals interpretats per l’alumnat. Ens hem enfonsat, hem montat una empresa i encara que diguin que va ser un somni per nosaltres sempre serà real!

us deixem un recull de fotos

Moltes gràcies