Carnestoltes 2020

Durant la setmana del 17 al 21 de febrer hem realitzat activitats relacionades amb la festivitat de Carnestoltes.

Cada dia hem complert les ordres del Rei Carnestoltes i aquest ens ha donat la benvinguda a l’escola a les 9:00 i a les 15:00.

Dimecres va ser el dia de l’Expomenjar on l’alumnat i les seues famílies van cuinar un menjar  disfressat, tal i com hem explicat en l’article concret de l’Expomenjar 2020.

Divendres al matí, vam finalitzar la setmana amb una Rua pel carrers del poble conjuntament amb les famílies, on vam poder lluir les disfresses que havíem estat elaborant durant les hores de tallers. Este curs, tothom representava a un país atenent al tema de la revista de la ZER: Els Països del món. L’alumnat ha investigat el país i ha escollit un element representatiu. Així podíem trobar representats animals autòctons, menjars, edificis o escultures de països de tots els continents.

A la tarda, vam realitzar una gran festa amb disfressa lliure i xocolatada per a l’alumnat, famílies i gent del poble.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *