Expomenjar 2020

Durant la Setmana de Carnestoltes, des de fa 10 anys, celebrem la Festa de l’Expomenjar amb les famílies. La proposta va néixer d’una mestra en proposar per al Dijous Llarder que les famílies poguessin cuinar i disfressar conjuntament amb els seus fills/es truites amb els ingredients que volguessin.

La proposta va ser i continua sent molt ben rebuda per les famílies i ha anat evolucionant, convertint-se en una celebració d’escola i canviant la proposta a Expomenjar, on cadascú cuina un plat salat o dolç, amb la consigna de què estigue disfressat.

A primera hora del matí s’exposa el menjar que cadascú ha preparat amb la presència del rei Carnestoltes i al llarg del dia es fan activitats relacionades amb aquests menjars.

Per finalitzar la  jornada, compartim alumnat, familiars i docents tot el menjar preparat amb un dinar al pati de l’escola. La festa acaba amb jocs i música per a totes les edats.