BENVINGUTS I BENVINGUDES A L’ESPAI WEB DE LA NOSTRA ESCOLA!

Revista ZER Mediterrània 2020-2021

Benvolgudes famílies,
Compartim amb vosaltres la revista que hem realitzat aquest curs 2020-2021. Com podeu veure, hem donat un canvi de disseny general.
També podeu veure que el Covid-19 no ens ha parat en la nostra activitat com a ZER i hem aprofitat per fer sortides pel… Llegeix més»

Fi de curs musical

Aquest curs 2020-2021 ha sigut diferent, però hem tingut la capacitat d’adaptar-nos a les diferents situacions viscudes musicalment: rentat d’instruments, danses amb poc de contacte, cançons amb separació entre l’alumnat, entre altres…

Avui us presentem tot el que hem preparat per celebrar el final del curs, a mode “virtual”:

Esperem que us agradin les danses, cançons i instrumentacions treballades!

A l’alumnat de sisè de primària us desitgem de tot cor que tingueu molt bones experiències a la nova etapa que començareu al setembre!

Per veure-les, cliqueu a la imatge següent:

PROJECTE FER (Futurs Emprenedors Rurals) 2020-21 DELTACLOSQUES

L’alumnat de CM-CS tenim el gust de presentar-vos el producte que hem ideat per al projecte FER (Fututs Emprenedors Rurals), en qual hem estat immersos durant el curs 2020-21.

Esperem que us agradi la nostra idea!

Producte: TRENCACLOSQUES
Empresa: Cooperativa BREAK YOUR CUBE (BUC)

Taller de Pauma

Des de l’Ajuntament d’Amposta, regidoria de cultura, dins de les activitats de la Festa de la Plaça al Mercat ens va oferir als centres d’Amposta un Taller de Pauma. del qual l’alumnat i professorat en vam gaudir moltíssim. Felicitem a les llatadores que ens van realitzar el taller per la seua tasca.

Preparem cançons de cinema!

A continuació us presentem un treball que hem realitzat durant el final del 2n trimestre i principis del 3r trimestre.
Hem après a cantar la melodia amb el nom de les notes, hem après a tocar-la amb els instruments escolars Orff, i al moment de la… Llegeix més»

Creem i representem: Cine mut!

A l’Escola del Poble Nou del Delta, i a l’àmbit musical, hem creat històries relacionant-ho amb la temàtica conjunta com a ZER: El cinema!
Hem creat la història pensant en l’estructura bàsica d’un relat:

1. Introducció.
  2. Nus.
  3. Desenllaç.

Després, hem intentat afegir elements visuals i amb gestos, que puguin explicar la… Llegeix més»