EXPERIMENTACIÓ: Laboratori de COLORS

Al primer trimestre durant les sessions d’experimentació, els infants han explorat el món dels colors a través de diferents propostes científiques i artístiques.

Hem descobert què passa quan barregem els colors primaris amb aigua i comptagotes, observant com apareixen noves tonalitats. També ens hem sorprès amb l’experiment de la llet i el sabó, on els colors semblaven ballar i moure’s per tota la superfície.

A més, hem experimentat amb paper absorbent i aigua per veure com els colors s’estenen i es transformen, hem elaborat la nostra pròpia plastilina de colors i hem observat com els glaçons de colors, en fondre’s, creen noves combinacions.

Per acabar, hem posat en pràctica tot allò que hem après al Laboratori dels Colors, un espai d’experimentació lliure on els infants han pogut crear, investigar i compartir les seves descobertes.

A través d’aquestes activitats hem fomentat la curiositat, l’observació, la formulació d’hipòtesis i gaudir per descobrir com la ciència és present en petites experiències del nostre dia a dia.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut