La cursa per la Pau passarà per la nostra escola!

La carrera per la Pau Peace Run, també coneguda com “World Harmony Run”, és un relleu global que vol promoure l’amistat i l’enteniment internacional. Com a símbol de la Pau, els corredors i corredores porten una torxa encesa que passen de mà en mà corrent a través de 100 nacions arreu del planeta. Dijous dia 12 de març mentre corren el tram Vinaròs – Tarragona, faran una aturada a la nostra escola, donat que passen pel Poble Nou del Delta. Allà els rebrem amb pancartes, poemes i cançons relacionades amb l’harmonia i la pau. També els animarem a seguir corrent i seguir treballant per dur pau i harmonia arreu del món.