La nostra escola a Imagina Ràdio

Aquí podeu veure la notícia realitzada per l’equip d’Imagina Ràdio dins del Pla de Comunicació de centre: imaginaradio.cat – L’èxit de l’escola rural.

L’èxit de l’escola rural: aprendre en petits grups fomentant l’autonomia i la responsabilitat

L’Escola de Poble Nou del Delta obre les seues portes del 16 al 20 de març

Els grups multinivell i multicicles permeten la interacció entre alumnes de diferents edats així com també entre mestres. Aquest sistema fomenta l’autonomia i la responsabilitat de cada nen, mitjançant el treball cooperatiu: els petits escolten els grans, però també els grans aprenen dels petits.

La setmana vinent, del 16 al 20 de març, l’Escola de Poble Nou del Delta farà jornada de portes obertes. Per a més informació es pot trucar trucar al 977744705 o al 656234540 o enviar un correu electrònic a e3009217@xtec.cat.

Redacció – V. Ll.