Jocs populars a 4t

Hola a tots i a totes,

El dilluns passat dia 27 de març vàrem anar al CEM  Sagnier per formar part d’una trobada de jocs populars.

La jornada era ludicoesportiva i ens va a ajudar a conèixer i a practicar diferents jocs com ara: les Bitlles, la Goma, el Mocador, el Salt a la corda, la Pedra a la ratlla, els Cercles musicals, la Sogatira, la Xarranca, la Cursa de sacs, el Ball, i el Mikado gegant.

També va ser una oportunitat per interactuar en altres alumnes de diferents escoles del Prat.

Després de jugar vàrem anar a dinar a un parc i vam continuar jugant amb les mestres que ens acompanyaven.

Ens ho vam passar molt bé!

Aquí us deixem algunes fotos de la nostra jornada.

Esperem que us agradin.

L’alumnat de 4t