Un Sant Jordi diferent a l’escola Charles Darwin

Molt bona diada de Sant Jordi!!!!

Aquest any, les noies i els nois de la classe del Jet privat hem volgut celebrar Sant Jordi convertint-nos en actrius i actors.

El que trobareu als següents enllaços és, només, la punta de l’iceberg d’uns quants dies d’intensa feina. Hem dut a terme, des de zero, aquestes produccions teatrals; sota  la consigna “Un Sant Jordi diferent”, ens hem posat mans a l’obra i hem fet de guionistes escrivint els textos; hem preparat els escenaris i els atrezzos, hem dirigit, hem actuat…  Així, treballant en equip, hem aconseguit aquests fantàstics resultats.

Esperem que us agradin!!!

Obres de teatre de l’alumnat de 6èA

Obra de teatre del professorat de cicle superior

Classe del Jet privat.