Video Conferència amb Bernat Metge

COMENTARIS DELS/LES NOSTRES ALUMNES DE 6è

El dimarts 19 de març, uns representants de cada classe de sisè, es vam connectar-nos en una vídeo conferència amb els nens i les nenes de l’escola Bernat Metge de quart.

El primer que vam fer va ser presentar-nos i una vegada vam acabar, ens van començar a fer preguntes sobre el programa Scratch. Sobre la nova actualització (Scratch 3.0), com vam començar nosaltres a utilitzar el programa i les nostres primeres impressions, perquè ens agrada… Una de les coses que ens van sorprendre, va ser els seu nivell a l’hora de programar, perquè nosaltres a la seva edat no coneixíem tantes possibilitats de moviment dels personatges, ni els blocs de sensors, les variables… i en canvi ells, tenien molta idea i sabien fer moltes coses. Estaven molt interessats pel tema i tots tenien ganes de escoltar-nos i apuntar-se les nostres aportacions en un paper.

Ens ho vam passar molt bé i vam respondre les seves preguntes amb molt de gust.

Classe 6è A.

———————————–

Avui dia 19 de març ens hem connectat per SKYPE amb alumnes de 4t de l’escola Bernat Metge!!!

Ens ha sorprès que sabessin moltes coses sobre l’SCRATCH, per anar aquest curs tenien un munt de projectes ben “guays”.

Bastants nens/nenes de la seva classe havien fet alguns videojocs molt interessants, durant la vídeo conferència ens han fet algunes preguntes sobre l’SCRATCH 3.0.

Ens han comentat durant la que al Nadal van estar fent una postal interactiva.

Ha estat divertit!!!

Classe 6èB

Aquesta vídeo conferència ens ha agradat molt perquè ens hem comunicat mitjançant ordinadors amb persones que no coneixíem. També m’ha agradat molt perquè ens han fet moltes preguntes del projecte SCRATCH que estem fent. També ens hem rigut tots en alguna  “pallassada”  que hem fet. L’SCRATCH és una aplicació que ens agradat  molt. També m’ha sorprès molt el nivell que tenien els nens/es de 4rt, perquè nosaltres a 4rt no sabíem res de l’SCRATCH. Per mi ha sigut una experiència perquè els nens i nenes de 4rt  del Bernat Metge han après una mica més amb els nostres consells i nosaltres de les seves experiències.

Classe 6èC