Trobada Intercentres de Jocs Cooperatius a 5è.

Divendres dia 15 d’abril els alumnes de 5è vam anar al CEM Sagnier per a participar en la Trobada Intercentres de Jocs Cooperatius amb alumnes de la nostra edat de diferents escoles del Prat. És una sortida organitzada per mestres d’educació física, amb la col·laboració inestimable dels alumnes de grau superior d’activitat física, que ens feien de monitors de les diferents estacions.

Hi van participar les escoles: Bernat Metge, l’Institut-Escola, Jaume Balmes, N. Sra. del Mar, El Parc, Maragall, Jacint Verdaguer, Mare de Déu del Carme,  i  Charles Darwin.

Els objectius principals eren conèixer altres nens i nenes de la nostra edat, compartir amb ells els jocs, cooperar amb el grup per aconseguir reptes tots junts i passar-ho bé tot fent esport.

Creiem que vam assolir els objectius amb escreix! Vam acabar molt cansats, però va pagar la pena, perquè va ser molt divertit.

Aquí podeu veure les fotografies:

Trobada Intercentres Jocs cooperatius