Taller d’Emocions i Sentiments

image1

Avui els alumnes de 6è hem participat d’un taller molt interessant per a treballar les emocions i els sentiments.

A partir d’un dilema proposat ens han plantejat 4 possibles opcions i els nens i nenes han hagut de triar-ne una i debatre el perquè del que han triat.

El DILEMA:

“Entrem a la classe i hi ha un grup que està criticant o fent comentaris despectius d’una ltre compnay/a”

Què farieu?

A: M’afegeixo al grup.

B: Faig una altra cosa ignorant al grup que està criticant.

C:anem cap al grup que està criticant i els diem alguna cosa.

D: Altres possibles opcions.

Cada grup ha representat la situació i hem treballat les emocions i els sentiments que han sorgit fent aquestes representacions.

Hem acabat la sessió fent un cercle on cada alumne ha expressat amb el cor el que sent respecte el nou camí que començaran, la ESO.