PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

1: Empleneu la sol·licitud.

Podeu fer-la amb ordinador, tauleta o telèfon mòbil. Cliqueu AQ.
Codi de centre: 08042810

2: Envieu el resguard de la sol·licitud i la documentació escanejada o fotografiada a l’Escola.

Quan realitzeu la sol·licitud us podreu descarregar un resguard. Envieu una copia d’aquest resguard a a8042810@xtec.cat, juntament amb les imatges escanejades o fotografies dels següents documents:

• Original i fotocòpia del DNI o NIE del pare i de la mare i del nen/a si en té.
  • Original i fotocòpia del llibre de família.
  • Original i fotocòpia  carnet de família nombrosa o monoparental. (Si s’escau).
  • Original i fotocòpia del carnet de discapacitat igual o superior 33%. (Si s’escau)
  • Si el domicili al·legat no coincideix amb el del DNI, certificat o volant municipal de convivència de l’alumne o alumna, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant. (Si s’escau)

Poseu en el tema del missatge NOM COGNOM COGNOM del nen/a.

3: Rebreu un e-mail de confirmació de l’Escola conforme el procés s’ha realitzat amb èxit.

NOTA:

Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la covid-19, es podrà fer de forma presencial només en els casos que no sigui possible fer-ho telemàticament, amb cita prèvia, el 19 de 9h a 12:30h , 20 de 9h a 12:30h i de 15:00 a 17:00, 21 de 9h a 12:30h i 22 de maig de 9h a 12:30h.

Haureu de demanar hora per la cita prèvia a la nostra escola nomès aquelles famílies que hàgiu escollit en primera opció el nostre centre trucant per telèfon o a través d’Internet. *Enllaç eina cita prèvia

Com es farà l’atenció presencial?
1. Al centre heu de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).
2. Recordeu que heu de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. I en el cas que hàgiu d’acabar d’emplenar la sol·licitud convé  que porteu el vostre propi bolígraf.
3. Recordeu que és obligatori dins dels edificis del Departament portar mascareta i guants.
4. No heu d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presenteu símptomes; en aquest cas, podeu autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Descàrrega de la sol·licitud. Cliqueu aquí: A42(2)

Per a més informació sobre el procés de preinscripció, aneu a l’apartat de preinscripció del web “Estudiar a Catalunya”.

No serà possible realitzar visites al centre. La preinscripció presencial només està pensada per a rebre la documentació que porteu en un tràmit àgil.

Visita virtual