Participem a la Code Week!

RESUM DE LA JORNADA LÚDICA

Fotos-vídeo

L’objectiu d’aquesta jornada és potenciar i visibilitzar la programació des de totes les escoles de Catalunya. El repte està pensat perquè hi puguin participar infants i joves amb diferents nivells de coneixement de programació, però que estiguin familiaritzats amb l’entorn de programació Scratch. L’alumnat participant de la nostra escola tindrà a la seva disposició una guia amb les instruccions per poder resoldre el repte amb l’entorn de programació escollit.

La jornada s’emetrà en directe des de Youtube en el següent enllaç.

“Dissenya la teva mascota virtual”

Cap a les 11:45 hores farem una connexió en directe amb la organització per tal de valorar com va la jornada en la que dissenyarem una mascota virtual!  #codeweek