Extraescolar STEAM per Cicle Superior

Preparats pel nou repte?
STEAM CHALLENGES és una activitat extraescolar on, partint dels reptes científics que ens marcarem, tecnològics, d’enginyeria, arts i matemàtiques, aprendràs anglès des de la vessant més innovadora!

“Aquest taller és un curs d’anglès extraescolar al voltant de la metodologia STEAM. Projecte que iniciem aquest curs al centre.

Motivar, emocionar, divertir-se, millorar i practicar l’anglès sense pors ni vergonyes aporta seguretat i decisió a l’hora d’aprendre l’anglès.
El taller està planificat trimestralment i s’adaptarà al nivell lingüístic i inquietuds de tots i totes les participants.
I tot plegat, amb professorat nadiu que despertarà la curiositat en les alumnes per conèixer noves cultures, tradicions augmentant la motivació per aprendre anglès d’una forma significativa, i aquesta professora serà la mateixa auxiliar de conversa que hi ha al centre.

ENJOY, LEARN AND TAKE ADVANTAGE”

Encara queden places disponibles per a 5è i 6è!!!