Erasmus+dia 5: Ens acomiadem de l’escola Juraj Dobrila

Avui ja és el darrer dia… 😢😢

A les 8:45 hem començat la nostra jornada de job shadowing amb una classe d’italià a 5è on han treballat les relacions de parentiu i les conjugacions verbals amb un Quiz i les tauletes. Després, hem acompanyat als alumnes de 1r a una sessió d’anglès on han fet un seguit d’activitats relacionades amb el vocabulari del material escolar.

Per acabar la nostra estada a l’escola hem pogut assistir a una classe de science amb l’alumnat de 5è han après les diferències entre la cèl.lula animal i vegetal, les parts de la cèl.lula i els diferents tipus de mescles.

Al mig dia ens hem acomiadat de les nostres amfitriones i hem marxat a recollir les nostres coses, perquè a les 14:00 haviem d’agafar l’autobús cap a Zagreb.

I aquí és som ara, a Zagreb, la capital de Croàcia, on hem arribat després de quatre hores d’autocar. Hem visitat una mica el centre i ara aprofitem per descansar i pair tot el que hem viscut aquests dies.

Aquesta estada a Rovinj ha estat molt profitosa, hem conegut el seu sistema educatiu, hem vist diferents maneres de treballar i tornem amb moltes ganes de compartir la nostra experiència amb la resta de mestres i posar en pràctica allò que hem observat.

Fins aquí la crònica d’aquest viatge… ens veiem dilluns a l’escola!!!

Marc, Mireia i Cris

Fes click a l’enllaç per veure les fotos