Erasmus+ dia 2: Visita a l’escola Vladimir Nazor i workshop

Segon dia de job shadowing!!!

Aquest matí hem anat amb la Samanta a visitar l’escola Vladimir Nazor. És l’altre escola de Rovinj, situada al casc antic, en un edifici de l’època napoleònica, i és la més antiga de la ciutat.

Allà hem conegut a la Marina, que és la pedagoga del centre, i ens ha explicat com funciona l’escola i les activitats que s’hi fan.

Més tard, hem pogut observar als alumnes de primer fent una classe d’italià, han treballat vocabulari bàsic i l’han utiltzat per fet un rolleplay fent veure que anaven a comprar un gelat.

Per acabar la nostra estada al centre, hem acompanyat a un grup de 2n a fer una activitat a la Casa per anziani Domenico Pergolis. Les àvies del casal ens han explicat com fer pljunkaci (una pasta típica de Croàcia), junt amb elles hem fet la massa, l’hem tallat i, en una propera sessió, els nois i noies la couran a l’escola i se la menjaran.

A la tarda hem anat de visita a Pula, una ciutat a uns 50Km de Rovinj, amb un amfiteatre romà impressionant.

Hem gaudit molt d’aquest dia tan intens!! Demà més!!

Marc, Mireia i Cris

Fes click a la foto per veure el vídeo