CANÇONS DE LA MARATÓ DE TV3 ANY 2011

Setmana del 9 al 11 de desembre

Ja que aquest diumenge 13 de desembre es farà la Marató de Tv3, des d’aquí volem recorder alguns dels temes versionats que s’han fet per a aquesta.

La Marató de TV3 és un projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3 i enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva.

La Marató 2014 té una banda sonora que no hi pot faltar i que, com passa des de fa ja 10 edicions, pren forma de disc.

Les cançons del disc de La Marató fan un recorregut a través del dolor, la tristor, el drama, l’absència, la pèrdua sobtada, la solitud, la incomprensió, la impotència… però també des de la lluita, la fe, la força, l’esforç, el record, el suport, la generositat, l’esperança… la Vida!

El repertori escollit pertany al disc de la marató de l’any 2011 i és el següent:

Dimecres 9 “L’Aire és Ple d’Amor”

Dijous 10 “Tot el Que Tinc”

Divendres 11 “Tinc un Pensament Per A tu”

Per a més informació sobre la marató d’enguany: