AVUI. 19 CATATA CIUTAT DEL PRAT

L’alumnat de 6è del Prat cantarà “Ràdio Cantata” des de casa

A causa del context de confinament provocat per la pandèmia de la COVID-19, no s’ha pogut celebrar la 19a Cantata de la mateixa manera que els altres anys. És per això que, a pesar de les circumstàncies, volem invitar-vos a cantar amb l’alumnat de 6è des de casa! Els sisens de totes les escoles del Prat cantaran, aquest 8 de maig, a les 15 hores, la cançó principal de la cantata, titulada ‘Ràdio Cantata’. Ho faran des de casa i en companyia de les seves famílies amb la col·laboració de l’emissora municipal El Prat Ràdio (91.6 FM i al seu web www.elpratradio.com).

Per fer-ho, alumnes i famílies es connectaran el 8 de maig, a les 15 hores, al 91.6 FM de El Prat Ràdio per cantar i ballar la melodia. Hi haurà una reemissió a les 20:05 h. Per tal de poder-nos acompanyar, us podeu descarregar els següents documents: un díptic amb la lletra de la cançó, i un cartell perquè pugueu penjar al vestíbul del vostre edifici i invitar a les veïnes i veïns a la 19a Cantata.