Anem a l’Auditori de Barcelona a escoltar TIFÒNICS

image1(1)

Ahir, dijous 11 de febrer, els alumnes de quart conjuntament amb els alumnes de sisè vam visitar l’Auditori de Barcelona.

Vam anar a veure una obra musical titulada Tifònics . Aquesta obra estava inspirada en els animals i entre escenes de nervis i de relaxació ens va semblar una combinació perfecta. Van sonar dues obres diferents: Suite Bestiarium, i l’Arca de Noé. Hi participaven instruments de la família de vent metall: trompetes, tubes, trombons, fiscorns… de vent fusta: clarinet, saxòfon, flautes travesseres… percussió: tambors, timbales … i de la família de corda un contrabaix.

Ha sigut una obra que ens ha impactat molt, molta moguda, moltes llums, molta acció i molt d’espectacle…

Sense dubte una de les sortides mes divertides, per a tornar a repetir!!

Article redactat per Aina Casado i David Ayllón de 6è B.

Fotografia  David Ayllón de 6è B.