VISITEM VIRTUALMENT L’ESTANY DE LA RICARDA

Bon dia,

Us explicarem la visita de portes obertes virtual de l’Estany de la Ricarda, com que pel Covid no podem anar nosaltres des de l’escola, han vingut uns mestres amb uns vídeos que van fer per nosaltres sobre l’institut.

Ens van dividir la classe en dos grups i vam anar repartits per les altres dues classes. A cada classe hi havia un/a profesor/a  de l’institut que ens va explicar com funciona l’institut i també ens van explicar l’horari de les classes (comencen a les vuit i acaben a dos quarts de tres), entre altres moltes coses.

Celebren el Carnaval al pati amb concursos i moltes més festes. La distribució del pati és amb pista de futbol, de bàsquet i també hi ha bancs i taules de pícnic, però els de batxillerat poden fer el pati fora de l’escola.

El funcionament de llibres i d’assignatures és molt semblant a la de l’escola, tenen, com nosaltres, el programa de reutilització de llibres. Les assignatures són també molt semblants però afegeixen francès, naturals i socials ho fan separats (el que a l’escola seria medi) i que en educació física fan escalada i en quart de l’ESO van en bici.

Ara que ja ens han fet les visites els instituts de la zona, només cal que ens decidim i fem la preinscripció. Esperem tenir sort i estar molt a gust també a l’institut.

Article escrit per Alba Vázquez i Kevin Zapata

ENLLAÇ A LES FOTOS