VISITA DE LA CARLOTA I EN SOAR A LA CLASSE

Benvolgudes famílies,

El passat divendres vam rebre la visita d’en Soar i la Carlota, ja sabeu que són els personatges conductors del projecte d’escola d’aquest curs, Terminal D. Van venir per demanar-nos ajuda, ja que a en Soar se li havia espatllat el seu avió i no podia continuar el camí de retorn a casa. Les papallones els van explicar coses que han estat aprenent al llarg del curs sobre les papallones i els hi van regalar unes ales de papallona per si podien ajudar a en Soar.

Us compartim unes fotografies de la visita i us animem a mirar el curtmetratge “Soar” de l’Alyce Tzue, que els vostres fills /es han vist a l’escola i de ben segur que els agradarà tornar a mirar-lo!!!

Recull fotogràfic de la visita.

Curt “Soar”.