Visita a la Fundació Miró dels alumnes de 1r

miro

L’alumnat de 1r va fer una visita a la Fundació Miró per complementar el treball fet a l’aula sobre l’artista. Les formes simples i els colors elementals de Joan Miró constitueixen un univers artístic molt personal. Els seus temes i signes característics estimulen la nostra imaginació. Aquests signes, que són representacions molt simplificades, els trobem en tota la seva creació, ja siguin pintures, escultures o qualsevol altra tècnica.

Més tard vam anar als Jardins de Joan Brossa per dinar i descobrir aquest espai de la ciutat de Barcelona. Ens ho vam passar d’allò més bé amb els jocs que hi havia al Parc Infantil.

Aquí podeu veure les IMATGES