UN DIA A LA GRANJA? NOOOOOOOO… DOS DIES DE COLÒNIES!

Els dies  25 i 26  d’Octubre vam anar de colònies a “la granja”, a Santa Maria de Palautordera.

El trajecte en autocar va durar una hora. Quan vam arribar a la Granja vam esmorzar i ens van deixar una estona ben llarga per jugar, després vam deixar les motxilles i les maletes a les habitacions. Ràpidament vam conèixer els monitors i després vam anar a dinar.

A la tarda vam fer dues activitats que es diuen: Pont xinès i missió impossible. Més tard vam fer el rocòdrom. Vam berenar i després ens van donar unes quatre pilotes per fer temps lliure i abans d’anar a sopar, vam ballar el ‘Bugui Bugui’.

Vam fer el joc de nit i van passar moltes coses divertides. Hi havia una baixada que era una mica difícil de fer i ens van ajudar els monitors, després d’una estona caminant ens vam trobar una pujada que relliscava molt, però hi havia un camí difícil i un altre fàcil i la majoria de la gent va anar pel camí fàcil. Vam arribar al lloc més alt de la Granja, després d’una bona caminada vam arribar a la casa de colònies i llavors vam anar a dormir, però alguna  gent no va dormir.

Al matí vam anar a esmorzar, després d’esmorzar ens van deixar una mica de temps lliure fins que arribessin els monitors. Quan van arribar els monitors vam fer l’activitat de les tirolines que consistia en una activitat de confiança, tot seguit  vam fer l’activitat de lideratge amb el cavall.

Després vam anar a dinar, quan vam acabar  vam anar a buscar les motxilles i vam pujar a l’autobús.

Vam marxar  cap al Prat de Llobregat i vam arribar abans de l’hora estimada.