Trobada Intercentres de Jocs Cooperatius 5è

Divendres, dia 5 d’abril, els/les alumnes de 5è vam anar al CEM Sagnier per a participar en la Trobada Intercentres de Jocs Cooperatius amb alumnes de la nostra edat de diferents escoles del Prat. És una sortida organitzada per mestres d’educació física, amb la col·laboració inestimable dels alumnes de grau superior d’animació i activitat física de l’Institut Les Salines, que ens feien de monitors de les diferents estacions.

L’objectiu principal era cooperar amb el grup per aconseguir reptes  tots junts, però també conèixer altres nens i nenes de la nostra edat, compartir amb ells i elles els jocs, i passar-ho bé tot fent esport a l’aire lliure. I tant que ho vam aconseguir!

Vam acabar el dia dinant al parc Nou i jugant una mica al parc dels tres tobogans. Ens ho vam passar molt bé!

VÍDEO PROMOCIONAL