SANT JORDI

HOLAAAA!

El passat divendres 22 d’abril vam celebrar a l’escola anticipadament el dia de Sant Jordi. Va ser un dia ple d’activitats.

1. Escenari a la pista. Vam sortir a veure l’entrega de premis dels Jocs Florals de l’alumnat de Cicle Superior. També vam poder entregar el conte que vam crear 1rA i 1rB a la Carlota. Van aparèixer Sant Jordi, el drac, la princesa i la Carlota! I per últim en aquesta estoneta, ens vam acomiadar de les mestres italianes que van estar aquesta setmana a l’escola.
  2. Recomanacions de llibres. Vam veure els diferents vídeos que vam fer tots i totes a casa recomanant un llibre que ens agradi molt. Després de veure els vídeos vam poder gaudir d’una estona compartint entre tots i totes els llibres que vam portar a l’escola.
  3. Punt de llibre. A la tarda vam crear un punt de llibre d’un drac! Vam utilitzar pintura, gomets, cinta i retoladors.

Aquí teniu les fotos de les diferents activitats realitzades aquest dia!

Els Flocs de Neu