SANT JORDI 2021

Benvolgudes famílies,

Aprofitem que és Sant Jordi per presentar-vos “El llibre del noms” que han confeccionat els/les alumnes de la classe de les papallones. Com ja sabeu els alumnes de I3 començen a conèixer les lletres a través del seu propi nom i el dels seus companys i companyes. Els nens/es disposen d’aquest llibre a l’aula. Es tracta d’un llibre-joc, format per dues parts movibles on s’hi troba, en una d’elles, el dibuix de cada infant acompanyat de la seva fotografia, i en l’altra part el seu nom escrit pel propi infant. Es tracta d’anar fent la parella entre el dibuix i el nom de cada alumne. Un cop feta en poden fer l’autovaluació comprovant si el gomets que hi ha darrera de cada full coincideixen.

Esperem que us agradi!

EL LLIBRE DEL NOMS