El Prat ràdio emet l’especial Especial Nelson Mandela

Benvolgudes famílies i alumnes,

Les nenes i nens de la Classe de Nelson Mandela, 5èA; han dut a terme al llarg de tot el curs un projecte d’investigació sobre la important figura de l’expresident de Sudàfrica. Han volgut compartir la seva expertesa mitjançant un programa de ràdio fet en el confinament i amb l’acompanyament de El Prat Ràdio.
Avui  tenim una sorpresa, una entrevista,  sobre el programa de ràdio Especial Nelson Mandela, que es podrà escoltar a l’informatiu de les 13:00 hores a l’emissora de la nostra localitat al  91.6 o a www.elpratradio.com
A més a més,  El Prat Ràdio emetrà l’especial Nelson Mandela en directe el dissabte 18 a les 18h.
Més endavant us compartirem els podcasts de l’informatiu i del programa per aquells que no ho pugueu escoltar en directe.
Moltes felicitats de part de El Prat Ràdio a les nenes i als nens per l’esforç i la feina ben feta.
Nenes i nens de la Classe de 5èA/Nelson Mandela
Escolta el programa Especial Nelson Mandela en aquest enllaç