Preinscripció a l’Escola Municipal de Música per al curs 2015 – 2016

Enguany, a la nostra escola hem engegat el projecte “Que soni Música a l’escola”

Des de l’escola creiem que té una gran importància que conegueu un repertori musical variat, amb músiques de molts estils i gèneres diferents. Aprofitar les cançons com a missatges potents de valors humans que podem treballar a les nostres aules, per nosaltres,també és educar.

És per aquest motiu que us animem a formar part de l’Escola Municipal de Música del Prat , que obre els períodes de preinscripció i matriculació per al proper curs escolar, amb una variada oferta de formació musical, flexible i amb programes oberts a totes les edats.

Dates de preinscripcions i matriculacions per a nous alumnes:

– 15 de maig: publicació de l’oferta de places
– del 18 al 29 de maig: preinscripcions
– del 25 de juny al 10 de juliol: matriculació

Atès que és un servei descentralitzat, l’Escola copta amb diferents espais repartits per tot el territori. A les escoles Jacint Verdaguer i El Prat 1 es du a terme el programa inicial per a infants d’entre 4 i 7 anys, mentre que a l’escola Sant Jaume per a nens i nenes de 4 i 5 anys. A La Capsa s’imparteixen els instruments de música moderna i conjunts (guitarra elèctrica, baix elèctric, cant, bateria i combos). La resta d’instruments i programes bàsics, avançats i a mida, es desenvolupen a Torre Balcells, que és la seu principal de l’escola i és també on es fan els assaigs dels conjunts instrumentals grans, com les orquestres de vent i corda.