Mobile Learning Awards al Mobile World Congress

Enguany la nostra escola ha participat en el concurs Mobile Learning Awards de MSchools en les categories d’escoles Innovadores en l’ús de la tecnologia mòbil i en millors experiències a l’aula.

El passat dijous vam tenir el plaer de compartir una jornada de reflexió i ponències amb professionals d’arreu del territori català, en el marc del Mobile World Congress. L’escola del segle XXI ens dirigeix a un canvi metodològic pel que fa a com s’ensenya i com s’apren.

Us deixem el vídeo de la nostra presentació. Agraim especialment a l’alumnat participant en l’elaboració de la presentació i a les famílies.