Matí de Panellets amb fillols i tarda de Halloween

La passada tardor, els alumnes de cicle superior van celebrar la castanyada pel matí i Halloween a la tarda.

A la castanyada van fer panellets i  van participar els alumnes de cinquè (padrins lectors) i  els seus fillols de primer.

Primerament van llegir la recepta dels panellets, més tard i un cop repartits els ingredients, era l’hora de fer una bona barreja i pastat dels ingredients: la farina d’ametlla, la patata i el sucre. Quan havien fet una bola tova, modelaven petites boletes per decorar-les i obtenir els panellets finals cuits al forn de l’escola.

A la tarda el Contest Halloween, amb disfresses fetes a casa, balls…

Premeu la imatge per veure més fotografies: