MAKEY MAKEY EN EDUCACIÓ INFANTIL

Durant els mesos de març-abril vam programar una sessió amb mig grup d’alumnes de P3, P4 i P5 per fer un sessió d’experimentació amb el Makey Makey.

– P3 van experimentar amb diferents fruites. Els nenes/es van connectar els diferents cables de colors a les fruites i a la placa base i posteriorment a l’ordinador amb diverses programacions ja programades a la web de Scratch.

– P4 i P5 va experimentar amb diverses plastilines. Els nens/es van connectar els diferents cables de colors a les plastilines i a la placa base i posteriorment a l’ordinador amb diverses programacions ja programades a la web de Scratch.

Ha estat una activitats molt motivadora i engrescadora pels alumnes, tot i que considerem una activitat per realitzar en algun moment puntual del curs.

Donem les gràcies a Serveis Educatius del Prat de Llobregat pel préstec d’aquest recurs.