Lectura en digital.

Actualment, a banda del paper, les noves tecnologies ens han posat a l’abast nous suports multimèdia en la nostra lectura habitual: ordinadors, tauletes tàctils, ebooks, mòbils…Els lectors esdevenen més actius en el procés lector i necessiten ser més competents per comprendre el sentit global d’allò que llegeixen.

Davant d’aquests nous reptes que ens planteja la societat d’avui en dia, des de Serveis Educatius s’ha presentat un pilotatge de lectura en digital en el que l’alumnat de 6è de Primària de la nostra escola està participant.

Estem rebent l’assessorament del responsable de l’àrea TAC, qui va supervisant i valorant amb l’equip de mestres implicats, la implantació del pilot.

Enllaç al web de Serveis Educatius: