Lectura digital a Cicle Superior

Arrel del pilotatge que es va portar a terme a l’escola el curs passat en referència a la lectura digital, enguany a l’escola apostem per treballar les estratègies de comprensió i la recerca i tractament de la informació amb suport de tauletes tàctils i ordinadors. Llegir en pantalla, ofereix a l’aprenent de manera instantània, l’accés a molts recursos que l’ajudaran a entendre la informació de manera més acurada.

Setmanalment l’alumnat de Cicle Superior farà una sessió en la qual 2 mestres intervenen conjuntament per tal de treballar aquestes destreses i afrontar així els reptes dels nous temps.

Segons les Nacions Unides, el 97% de la informació existent al món està digitalitzada i la major part és accessible per internet. “El problema és com convertir aquesta informació en coneixement”.