LA TARDOR AMB TREBALL COOPERATIU

Benvolgudes famílies,

El treball cooperatiu és una metodologia que fomenta el treball en equip i elimina la competitivitat. És una metodoloiga a través de la qual els alumnes participen activament i estableixen relacions positives entre ells. Dona cabuda a tots els alumnes, ja tinguin algunes dificultats d´aprenentatge o no.

Tots els membres de l´equip s´han d´esforçar i posar el seu ”granet de sorra ” perquè la feina vagi bé,donant molta importància als valors d´ajudar-se, participar i posar-se d´acord.

Mitjançant el treball cooperatiu aprenem dels altres i amb els altres d´una manera motivadora.

Avui, hem recordat com treballàvem cooperativament a I3 i I4 i hem treballat la tardor. Hem triat un portaveu en cada equip i hem ens posat a treballar. Voleu veure els resultats?

LA TARDOR