La Pau comença amb un somriure

La setmana passada i aquesta hem pogut gaudir de l’activitat: la pau comença amb un somriure.

Aquesta activitat està promoguda per l’ajuntament del Prat i la porta a terme l’Anna, referent molt estimada i coneguda a les escoles del Prat.

L’activitat treballa la sensibilització al voltant de la cultura de la pau, els drets humans i la resolució de conflictes de forma no violenta, partint de l’entorn immediat fins a arribar a conceptes més globals.

Hem fet dos sessions:

1a sessió: M’estimo la meva escola: explicació de contes sobre els diferents tipus d’escoles al món i les dificultats que tenen alguns infants per accedir a l’educació com a eina de socialització i de pau.

2a sessió: Taller: “Regala un somriure”: explicació de contes per fomentar  la pau i la convivència a l’escola i a l’entorn més immediat dels infants, com és la família.

Ha estat molt interessant i hem après molt. Aquí teniu una petita mostra.