LA CELEBRACIÓ DE LA CASTANYADA I HALLOWEEN

El divendres 30 d’octube hem estat de celebració grossa.

Al matí hem fet jocs als jardins d’Andalusia i després, ja a la classe, hem escoltat un conte de por: la Leyenda El Monte de las Ánimas de Gustavo Adolfo Bécquer.

Per la tarda al pati de l’escola hem fet el Halloween Contest, en el què hem mostrat les nostres còreos i disfresses de cicle superior. De la nostra classe ha guanyat el grup Los Monos el premi als més divertits.

Hi han hagut moments molt bonics durant el dia: quan jugàvem al parc, col·laborant tots junts per arribar a aconseguir reptes de classe, o quan els guanyadors de la tarda han repartit les seves xuxes amb els companys i companyes de la classe.

La veritat que ha estat un dia molt bonic i divertit. Felicitats perquè vosaltres l’heu fet possible!!!

Clicant aquí sota teniu els enllaços a les fotos del dia i als vídeos tan divertits que hem gravat a la tarda. 😉

Fotos Jocs Castaween

Fotos i vídeos tarda Halloween