JORNADA COLPBOL

JORNADA DE COLPBOL

Article elaborat per Laura Martí i Martí Navarro

Dilluns 15 de gener vam anar al centre esportiu municipal Julio Méndez per trobar-nos amb diverses escoles del Prat: Bernat Metge, Jaume Balmes, Nostra Senyora del Mar i Charles Darwin . Els monitors de les activitats eren alumnes de l’institut les Salines.

Estàvem dividits en deu grups barrejats amb les altres escoles. Va ser divertit, ja que vam anar i tornar amb metro i a part per la diversitat i originalitat de combinar jocs clàssics amb l’esport del Colpbol. Aquesta jornada va ser de 9:30 a 12:45, des del nostre punt de vista és molt recomanable tant per als més menuts com pels més grans.

Per qui no sap que és el Colpbol, es tracta d’un esport creat a València per un professor d’educació física. Amb el pas del temps s’ha anat fent famós. És el primer esport mixta, és a dir, juguen nois i noies alhora.

Esperem que us hagi agradat tant com a nosaltres!

Compartim amb vosaltres algunes fotografies: https://photos.app.goo.gl/R26DcYFiM4bjX3St7

ADEU